piątek, 8 sierpnia 2014

Gdzie można dostać najlepsze ogrodzenia w Poznaniu

Witam na moim blogu, na którym będę opisywać historię budowy mojego domu. Zapraszam do śledzenia!

Poznań to duże miasto, jednak kiedy przychodzi co do czego, to odnoszę zupełnie przeciwne wrażenie. A dokładnie mam tutaj na myśli zakup wyposażenie do ogrodzenia posesji. Już od dłuższego czasu szukałam czegoś, co nie będzie zwykłym płotem obleczonym siatką ani betonowym ogrodzeniem, które wygląda jak średniowieczne ogrodzenie twierdzy. Zależało mi na czymś stylowym i eleganckim, może trochę nawiązującym klimatem do angielskich posesji, zlokalizowanych na cichych wsiach.

Tak, wiem, że to wygórowane wymagania jak na polskie warunki, no ale płot stawia się raz na kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt lat, dlatego chciałabym na niego patrzeć z radością i zadowoleniem, a nie jak na coś, co kupiłem, bo nie miałem innego wyboru. Bardzo zaciekawiły mnie rozwiązania polegające na murowaniu ogrodzenia z kamieni granitowych. Widziałem w Poznaniu kilka takich płotów i wyglądały naprawdę wyjątkowo. Tylko, kiedy zacząłem się orientować jaka jest ich cena, to mój zapał nieco się ostudził.

Po pewnym czasie wypatrzyłam równie stylowe, wyglądające na ręcznie kute płoty, wykonane z dobrej gatunkowo stali nierdzewnej. Dodatkowym ich plusem była niezbyt wygórowana cena i możliwość wyboru koloru z szerokiej palety RAL, co szczególnie ucieszyło mojego męża. Dziś uważam, że to był najlepszy pomysł na ogrodzenie naszego domu, którego może pozazdrościć nam cały Poznań!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz